۳۱تیر۱۴۰۳
107
0
تعاونی ابنیه آکام

تعاونی ابنیه آکام

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

در این مطلب قصد داریم درباره یکی از تعاونی‌های مشهور در زمینه ساخت و ساز برج و آپارتمان در منطقه 22 با شما مخاطب عزیز صحبت نماییم. نام این تعاونی، تعاونی نوین ساز ابنیه آکام میباشد.

معرفی تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

زمان تاسیس تعاونی نوین ساز ابنیه آکام در 30 بهمن 1396 و با شماره ثبتی ۵۲۳۱۷۷ میباشد. پروژه مسکونی نارنجستان اولین پروژه این تعاونی در منطقه 22 بود که در مهر ماه سال ۱۳۹۷ ساخت آن کلید خورد. مدیریت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام را جناب آقای سعید پرهیزکار بر عهده دارد.

آشنایی و معرفی کامل تعاونی ابنیه آکام در منطقه 22 تهران

شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام با شعار ((ما می سازیم آن گونه که دوام داشته باشد.)) وارد حوزه ساخت و ساز شد. این تعاونی در سال 1395 اولین پروژه خود را در نمک آبرود، منطقه شمال تهران به اسم مانیا به اجرا درآورد بعد از آن، پروژه نارنجستان ۱ در منطقه ۲۲ در سال ۱۳۹۶ ، توسط این تعاونی شروع به ساخت. خوشبختانه پروژه‌های این تعاونی به علت انتخاب موقعیت مکانی بسیار خوب و کم واحد بودن پروژه‌های ساخته شده توسط این تعاونی همه از پروژه‌های عالی در منطقه ۲۲ بوده اند و همچنین اهمیت دادن به استحکام، مقاومت و امنیت ساختمان‌ها باعث شده است تا این تعاونی در بین مشتریان به یک تعاونی قابل اعتماد تبدیل شود.

معرفی تمامی پروژه های در حال ساخت توسط تعاونی ابنیه آکام

پروژه های تعاونی ابنیه آکام

نارنجستان ۱،۲،۳،4 و ۵ است از جمله پروژه‌های موفق این تعاونی است. پروژههای نارنجستان دارای واحدهای مسکونی در متراژهای گوناگون است که دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی است و وجود این امکانات میتواند نیازهای اولیه ساکنین برج را تا حد زیادی برآورده سازد.

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام توجه مخصوصی به دسترسی پروژه‌ها به نقاط مهم شهری دارد. به گونه‌ای که ساکنین آن امکان تردد و رفت و آمد به بقیه نقاط شهر تهران را به وسیله اتوبان شهید حکیم، بزرگراه شهید خرازی – غرب و اتوبان شهید همت – غرب در اختیار دارند.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که موقعیت مکانی پروژه‌های ساخته شده توسط تعاونی مسکن ابنیه آکام به نحوی در منطقه ۲۲ در نظر گرفته شده است که بیش تر واحد‌ها، دارای چشم انداز مناسب به رشته کوه البرز و دریاچه شهدای خلیج فارس میباشند.

نحوه خرید واحد از تعاونی ابنیه آکام در منطقه 22 تهران

نحوه پیش فروش و پیش خرید

بعد از سپری کردن مراحل اولیه، انتقال سهام به شخص خریدار در پروژه‌های این تعاونی، به طور کامل انجام میشود.

نحوه خرید و فروش در پروژه‌های تعاونی نوین ساز ابنیه آکام به شکل دفترچه 1.5 ، 3 ، 4.5 و 6 دانگی صورت میگیرد و قیمت هر واحد بر اساس قیمت تمام شده تعیین میشود. خریداران علاوه بر پرداخت هزینه پیش پرداخت و اقساط، باید مبلغی را نیز به عنوان حق امتیاز به فروشنده پرداخت کنند. قیمت واحدهای مسکونی در تعاونی نوین ساز ابنیه آکام معمولا به عواملی مثل طبقه، موقعیت مکانی، واحد، متراژ، امکانات پروژه و … بستگی دارد. البته مبلغ خرید و فروش پروژه‌های نارنجستان 1 و 2 در مقایسه با نارنجستان 3 و 4 بیشتر میباشد. دلیل این بیشتر بودن قیمت هم این است که نارنجستان 1 و 2 از نظر موقعیت مکانی شرایط بهتری را در مقایسه با نارنجستان 3 و 4دارد .

تماس با تعاونی

ما در این مطلب سعی نمودیم، شما مخاطب عزیز را با یکی از تعاونی‌های برتر در حوزه ساخت و ساز در منطقه 22 تهران آشنا نماییم. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تعاونی و همچنین پروژه‌های که در دست ساخت دارد از طریق زیر با کارشناسان و مدیران فروش تعاونی نوین ساز ابنیه آکام ارتباط برقرار نمایید. همچنین میتوانید با کارشناسان ما نیز در ارتباط باشید.

  • آدرس تعاونی نوین ساز ابنیه آکام: شهرک گلستان- بلوار کاج- سروستان 9- پلاک۸۹، واحد ۵
  • شماره تماس : ۹۶-۹۸-۴۴۷۴۳۹۹۴-۰۲۱
ارسال نظر
دیدگاه شما
ایمیل
نام
مقالات مرتبط

مبایعه نامه چیست؟

یکی از بخش های معامله های ملکی را می توان تنظیم مبایعه نامه در نظر داشت، اما تنظیم مبایعه نامه مهم و کلیدی است و باید در المان های تنظیمی آن دقت کنید.

مرکز خرید طوبی

یکی از نیازمندی هایی که در منطقه 22 تهران مشاهده می شود، مرکز خرید است که تعداد آن به نسبت کم است در میان تمامی مراکز خرید امروز می خواهیم مرکز خرید طوبی را که یکی از مراکز خرید شناخته شده در این منطقه است را به شما معرفی کنیم.

تفاوت طبقه اول و آخر برج را می دانید؟

اگر شما هم می خواهید در برج زندگی کنید و یا قصد خرید واحد در برج را دارید باید تفاوت بین طبقات را بدانید تا علت تفاوت قیمتی را متوجه شوید.

کلاهبرداری ها در منطقه 22 تهران

از سری مشکلاتی که در منطقه 22 تهران رخ می دهد کلاهبرداری هایی است که در هنگام پیش خرید افراد با آن مواجه هستند و در اینجا ما هر موضوعی را که باعث کلاهبرداری می شود را برای شما بازگو می کنیم.

امتیاز در تعاونی مسکن چیست؟

آشنایی و شناختی کامل از امتیاز در پیش خرید ملک در منطقه 22 تهران و معرفی امتیاز در تعاونی های مسکن برای سرمایه گذاری

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

بهترین مشاوره خود را تجربه کنید