دفتر املاک/وبلاگ/مجله دفتر املاک/کلاهبرداری ها در منطقه 22 تهران
۱مرداد۱۴۰۳
79
0
کلاهبرداری ها در  منطقه 22 تهران

کلاهبرداری ها در منطقه 22 تهران

جلوگیری از کلاهبرداری در منطقه 22

بازار املاک و مستغلات متاسفانه بازار وسوسه انگیزی برای کلاهبرداری است. شهرک های منطقه 22 و شهرک چیتگر هم یکی از مناطقی است که به علت وجود امکانات فراوان و همچنین دسترسی مناسبی که دارد، گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری است، اما همین گزینه عالی میتواند با کوچکترین غفلتی موقعیت مناسبی به دست کلاهبرداران بدهد.

کلاهبرداری های ملکی در منطقه 22 تهران به همراه نشانه های آن

10 راه برای کشف کلاهبرداری در پروژه های منطقه22

روش‌های متعددی وجود دارد که مجرمان می‌توانند به وسیله آنها کلاهبرداری کنند، با این حال، برخی از نشانه‌ها وجود دارد که باید شما در مورد کلاهبرداری احتمالی املاک و مستغلات در نظر بگیرید:

  • کلاهبرداران قبل از مراجعه به خانه یا امضای هر گونه ضمانت نامه درخواست پیش پرداخت می کنند.
  • به نظر می رسد آژانس املاک و مستغلات، تازه تاسیس است یا کد ثبت املاک ندارد.
  • قیمت ملک بسیار کمتر از قیمت بازار است.
  • در آگهی ها عکسی از نمای داخلی و خارجی ملک ارائه نمی شود.
  • اطلاعات منتشر شده در مورد ملک بسیار مبهم و گیج کننده است.
  • فروشنده اصرار دارد که نیازی به امضای قرارداد فروش نیست.
  • آژانس املاک دفتر ندارد یا یافتن آدرس آن بسیار دشوار است.
  • آنها از شما می خواهند که تصمیمات خرید را سریع بگیرید.
  • برقراری ارتباط با خود فروشنده برای شما بسیار سخت است.
  • اطلاعات مربوط به خانه با آنچه فروشنده توصیف می کند مطابقت ندارد.
چگونه از کلاهبرداری های ملکی جلوگیری کنیم؟

چگونه از کلاهبرداری جلوگیری کنیم؟

چگونه می توانید قربانی کلاهبرداری املاک و مستغلات در منطقه 22 نشوید؟

همیشه آسان نیست که بدانید چگونه از کلاهبرداری املاک و مستغلات جلوگیری کنید، به خصوص به این دلیل که کلاهبرداران اغلب از الگوهای رفتاری متفاوتی پیروی می کنند. با این حال، با رعایت برخی از این اقدامات احتیاطی، می توانید ایمن بمانید:

  • درباره شرکت املاک و مستغلات به خوبی تحقیق کنید: برای انجام این کار، اطلاعات تماس، توصیفات مشتریان، وب سایت و شبکه های اجتماعی را به دقت بررسی کنید تا تأیید کنند که این شرکت، قانونی و قابل اعتماد است.
  • درخواست اطلاعات فروشنده: اگر مستقیماً از صاحب خانه خرید می‌کنید، قبل از ادامه مذاکره، عنوان ملک و شناسه‌ای که مالکیت او را ثابت می‌کند، درخواست کنید.
  • بازدید از ملک: باید مطمئن شوید که ملک با پارامترهای ارائه شده توسط آگهی مطابقت دارد.
  • با همسایگان صحبت کنید: از افرادی که در همسایگی ملک مذکور زندگی می کنند در مورد مالک بپرسید. مهم است که مطمئن شوید مالک و یا تعاونی فروش سوال کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید که آیا فروشنده و تعاونی قابل اعتماد است یا خیر.
  • بدون اطمینان، اسناد شخصی را تحویل ندهید: بسیاری از کلاهبرداران از شما می خواهند که بدون ارائه ضمانت، اطلاعات شخصی خود را به آنها بدهید. قبل از شروع فرآیند خرید و فروش، از افشای اطلاعات شخصی خودداری کنید.
  • از انجام مراحل بدون ضمانت خودداری کنید: در صورت عدم وجود قراردادی که دارای اعتبار قانونی باشد، به هیچ وجه سپرده گذاری نکنید تا مطمئن شوید که پول شما به دست فرد امین می رسد.
  • تسلیم فشار نشوید: اگر احساس می‌کنید که آنها برای پرداخت مبلغ زیادی روی شما اصرار می‌کنند، یا با داستانی می‌خواهند شما را متقاعد کنند که خریداران بسیار دیگری هم وجود دارند، بهتر است به دنبال جایگزین‌های دیگری برای خرید باشید. .
  • شماره تماس فروشنده را داشته باشید: شخصی که علاقه مند به فروش است، خط ارتباطی مستقیم با شما خواهد داشت. اگر تماس با فروشنده به خصوص از طریق تلفن برایتان سخت است، ممکن است هشداری از کلاهبرداری های احتمالی باشد.
دلایل قربانی شدن در کلاهبرداری های ملکی در منطقه 22 تهران

کلام آخر

برای عقد قرارداد در یک معامله ملکی به صورت شفاف، باید نقاط قوت و ضعف ملک را به خوبی بشناسید. اگر خانه در وضعیت مطلوبی نباشد و فروشنده اطلاعات آن را از شما مخفی کند، به کلاهبردار بودن فروشنده شک کنید. با خرید ملک از طریق یک تعاونی قابل اعتماد در منطقه 22 از هرگونه کلاهبرداری در املاک محفوظ بمانید.

ارسال نظر
دیدگاه شما
ایمیل
نام
مقالات مرتبط

مبایعه نامه چیست؟

یکی از بخش های معامله های ملکی را می توان تنظیم مبایعه نامه در نظر داشت، اما تنظیم مبایعه نامه مهم و کلیدی است و باید در المان های تنظیمی آن دقت کنید.

مرکز خرید طوبی

یکی از نیازمندی هایی که در منطقه 22 تهران مشاهده می شود، مرکز خرید است که تعداد آن به نسبت کم است در میان تمامی مراکز خرید امروز می خواهیم مرکز خرید طوبی را که یکی از مراکز خرید شناخته شده در این منطقه است را به شما معرفی کنیم.

تفاوت طبقه اول و آخر برج را می دانید؟

اگر شما هم می خواهید در برج زندگی کنید و یا قصد خرید واحد در برج را دارید باید تفاوت بین طبقات را بدانید تا علت تفاوت قیمتی را متوجه شوید.

کلاهبرداری ها در منطقه 22 تهران

از سری مشکلاتی که در منطقه 22 تهران رخ می دهد کلاهبرداری هایی است که در هنگام پیش خرید افراد با آن مواجه هستند و در اینجا ما هر موضوعی را که باعث کلاهبرداری می شود را برای شما بازگو می کنیم.

امتیاز در تعاونی مسکن چیست؟

آشنایی و شناختی کامل از امتیاز در پیش خرید ملک در منطقه 22 تهران و معرفی امتیاز در تعاونی های مسکن برای سرمایه گذاری

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

بهترین مشاوره خود را تجربه کنید