۶شهریور۱۴۰۳
67
0
مرکز خرید طوبی

مرکز خرید طوبی

مرکز خرید طوبی

منطقه ۲۲ با وجود پارک جنگلی چیتگر و دریاچه خلیج فارس، همچنین قرار گیری در غرب تهران دارای آب و هوای مطلوبی است که سبب افزایش ساخت و ساز و بالا رفتن تراکم جمعیت در این منطقه شده است، به همین خاطر این منطقه دارای پاساژ های مختلف چندین کاربره است که جهت رفع نیازهای ساکنین به بهره برداری رسیده است، یکی از این پاساژ های اداری- تفریحی مجتمع تجاری طوبی است که در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده و به دلیل امکانات کامل رفاهی و دسترسی های آسانی که دارد مورد توجه افراد قرار گرفته است، در این وبلاگ از دفتر املاک به معرفی مرکز خرید طوبی پرداختیم.

موقعیت مکانی مرکز خرید طوبی

مجتمع تجاری اداری طوبی در بلوار کوهک، منطقه ۲۲ تهران قرار دارد که از جنوب به اتوبان تهران کرج، از سمت شمال به بزرگراه علامه جعفری و از شرق به اتوبان آزادگان راه دارد، برای دسترسی دقیق به این مرکز خرید می توانید به سمت ورودی چیتگر، بلوار کوهک راه پیدا کنید و نبش خیابان نسیم ۱۶ این مرکز خرید را مشاهده کنید.

یکی از مزایای دسترسی آسان به این مرکز خرید، رفتن به پاساژ طوبی با استفاده از خط مترو گلشهر و پیاده شدن در ایستگاه مترو چیتگر است، که دسترسی به این مکان را برای اکثر افراد ممکن کرده است.

آشنایی کامل با مرکز خرید طوبی از سری مراکز خرید واقع در منطقه 22 تهرا

دسترسی های مرکز خرید طوبی

برای رفتن به مرکز خرید طوبی، علاوه بر خودروی شخصی می‌ توانید از مترو استفاده کنید.

رفتن به مرکز خرید طوبی با ماشین یا تاکسی اینترنتی

جهت رفتن به پاساژ طوبی با خودروی شخصی می توانید از طریق اتوبان تهران کرج بروید و سپس بعد از تقاطع اتوبان آزادگان و اتوبان کرج، بعد سمت خروجی میدان کوهک بروید، بعد از عبور از میدان دانشگاه به خیابان نسیم ۱۶ و پاساژ خرید طوبی می رسید.

اگر از سمت شرق تهران قصد رفتن به مرکز خرید طوبی را دارید باید از طریق اتوبان همت وارد اتوبان علامه جعفری بشوید و از خروجی اتوبان به سمت خیابان مهدوی کنی حرکت کنید، سپس بعد از رسیدن به خیابان نسیم ۱۶ به سمت مرکز خرید طوبی بروید.

رفتن به مرکز خرید طوبی با مترو

برای رفتن به مرکز خرید طوبی می توانید سوار مترو خط ۵ سمت گلشهر شوید و در ایستگاه مترو چیتگر پیاده شوید، سپس می توانید از مترو چیتگر حدود دو کیلومتر (حدود ۲۰ دقیقه) را پیاده روی کنید و یا تاکسی بگیرید.

آشنایی و معرفی کامل نحوه دسترسی به مرکز  خرید طوبی در چیتگر

معرفی مرکز خرید طوبی

ساخت و احداث مرکز خرید طوبی در یک مجتمع تجاری اداری در ۲۶ طبقه در مساحتی به وسعت بیش از ۸ هزار متر مربع اجرا شد و در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید.

مجتمع خرید طوبی دارای ۱۵ طبقه اداری، ۶ طبقه تجاری و ۵ طبقه پارکینگ می باشد، اجرای این مجتمع به سبک مدرن انجام شده است که به جذابیت بیشتر آن اضافه کرده است.

این مجتمع با داشتن امکانات تفریحی و رفاهی نظیر تالار مراسم، رستوران، کافی شاپ های مختلف، شهر بازی، هایپر مارکت فود کورت با منو های متفاوت توانسته بسیاری از نیازهای ساکنین منطقه ۲۲ را پاسخگو باشد و علاوه بر این امکانات زیادی را در اختیار بازدید کنندگان در طیف های مختلف قرار دهد.

بخش تجاری مرکز خرید طوبی در ۶ طبقه اولیه ی این مجتمع قرار داد که دارای بیش از ۷۰۰ واحد فروشگاه های مختلف است، طبقات ۵ و ۶ این مجتمع نیز به فود کورت و رستوران اختصاص دارد و ۱۵ طبقه ی دیگر مجتمع طوبی، دارای ۱۰۰ واحد مجتمع اداری است که فعالیت های سالن زیبایی و مزون را دارد.

معرفی تمامی طبقات و مراکز خرید واقع در مرکز خرید طوبی

مغازه های پاساژ و مرکز خرید طوبی

مرکز خرید طوبی دارای ۷۲۳ مغازه و واحد فروشگاهی است که در آن انواع کالاهای مورد نیاز به فروش می رسد.

فروشگاه های طبقه منفی یک پاساژ طوبی

در این طبقه فروشگاه‌ های مختلفی از جمله فروشگاه های پوشاک، نوشت‌افزار شهر قلم، مبلمان، فروشگاه اسباب بازی، شهربازی پلامید، قنادی لادن قرار دارد.

فروشگاه های طبقه همکف پاساژ طوبی

در این طبقه، فروشگاه‌ های مختلف پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه در برند های مختلف، محصولات چرمی، فروشگاه اکسسوری، مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی، مغازه خیاطی، خدمات موبایل، لوازم‌خانگی، کافی‌شاپ، بوفه خوراکی واقع شده است.

فروشگاه ها و خدمات طبقه اول پاساژ طوبی

در این طبقه شما می توانید فروشگاه‌های متنوعی از لوازم ورزشی و فروشگاه های لباس ورزشی، ادوات موسیقی، تابلو نقاشی، کالای خواب، فروشگاه ساعت‌، مغازه عطر و ادکلن و آرایشگاه مردانه را مشاهده کنید.

فروشگاه های طبقه دوم پاساژ طوبی

در طبقه دوم از فروشگاه طوبی فروشگاه های مختلفی از جمله فروشگاه های شال و روسری، خدمات موبایل، صنایع دستی،‌ لوازم دکوری، و فروشگاه مواد غذایی، قهوه و شکلات قرار دارد.

فروشگاه های طبقه سوم پاساژ طوبی

در این طبقه شما می توانید از فروشگاه های پوشاک مردانه، لوازم تزیینی و دکوری خانه، فروشگاه مبلمان و مغازه کفش ورزشی دیدن کنید‌.

فروشگاه های طبقه چهارم پاساژ طوبی

طبقه چهارم از پاساژ طوبی تماما به فروشگاه های طلا و بازار طلا اختصاص یافته است و شما می توانید در این طبقه از کارهای گالری های طلای مختلف دیدن کنید.

آشنایی کامل با تمامی امکانات موجود در مرکز خرید طوبی در منطقه 22 تهران

امکانات مرکز خرید طوبی

شهربازی پالامد مجتمع طوبی مناسب برای کودکان شما

اگر به دنبال یک پاساژ میگردید که دارای یک شهربازی سر پوشیده برای کودکان شما باشد، مجتمع خرید طوبی در منطقه ۲۲ می تواند یکی از بهترین این شهربازی ها باشد.

شهربازی پالامد با داشتن وسعت بیش از ۵۰۰ متر مربع در طبقه منفی یک واقع شده است که دارای ۹۰ دستگاه مدرن و استاندار برای رده سنی های کودک و نوجوان اعم از قطار شادی، ترامپولین، ماشین برقی، و واقعیت مجازی وی آر است.

فروشگاه هایپرمی

از بزرگترین فروشگاه های مجتمع خرید طوبی می توان به فروشگاه هایپر می در طبقه منفی یک آن اشاره کرد که به منظور خرید مایحتاج و کالاهای روزانه ساکنین منطقه ۲۲ احداث شده است، در این فروشگاه می توانید تمامی محصولات غذایی خود را تهیه کنید.

خانه بازی کیدز پارک

در طبقه ی همکف مجتمع خرید طوبی، خانه ی بازی و شهر مشاغل کیدز پارک قرار گرفته است که مکانی مفرح و امن را برای کودکان شما فراهم کرده است، در این مکان می توانید با خیال راحت فرزند خود را بگذارید تا با مشاغل مختلفی آشنا شوند و برای خرید خود به فروشگاه بروید، این مجموعه همچنین با داشتن امکانات مختلفی از جمله برگزاری برنامه های مفرح، اجرای نمایش های عروسکی و جشن های تولد، پذیرای مهمانی ها و تولد کودکان شماست

تالار پذیرایی لبینا

این تالار پذیرایی با داشتن ۴ سالن مجزا در طبقه ی ششم از مجتمع تجاری اداری طوبی، آماده برگزاری مراسم های مختلف به طور همزمان می باشد. شما می توانید برای مراسم های خود به این بخش از مجتمع خرید طوبی، مراجعه کنید.

رستوران و کافه های مختلف

رستوران ها و کافه های مختلفی در طبقات مجتمع طوبی واقع شده اند که بسته به سلیقه ی خود می توانید از آنها دیدن کنید، از انواع این کافه ها می توان به کافه پاریس، دلبر باقلواسی، کافه مستر ام، کافه رستوران درباری، کافه رستوران سنتی هزاردستان، کافه رستوران موژان لانژ و رستوران شهرزاد اشاره کرد.

معرفی مرکز خرید طوبی در دفتر املاک

در این وبلاگ از دفتر املاک به معرفی مرکز خرید طوبی و امکانات این مجموعه پرداختیم، اگر قصد دارید تا واحد های مسکونی واقع نزدیکی این پاساژ را جهت سکونت و یا خریداری بازدید کنید می توانید با کارشناسان و مشاورین دفتر املاک تماس حاصل فرمایید.

همچنین جهت اخذ مشاوره رایگان، اطلاع و دریافت از قیمت ها به روز فایل های املاک، بازدید از واحد های مسکونی املاک منطقه ۲۲، کسب اطلاعات بیشتر جهت سرمایه گذاری در این منطقه می توانید با دفتر املاک ارتباط برقرار کنید.

ارسال نظر
دیدگاه شما
ایمیل
نام
مقالات مرتبط

مبایعه نامه چیست؟

یکی از بخش های معامله های ملکی را می توان تنظیم مبایعه نامه در نظر داشت، اما تنظیم مبایعه نامه مهم و کلیدی است و باید در المان های تنظیمی آن دقت کنید.

مرکز خرید طوبی

یکی از نیازمندی هایی که در منطقه 22 تهران مشاهده می شود، مرکز خرید است که تعداد آن به نسبت کم است در میان تمامی مراکز خرید امروز می خواهیم مرکز خرید طوبی را که یکی از مراکز خرید شناخته شده در این منطقه است را به شما معرفی کنیم.

تفاوت طبقه اول و آخر برج را می دانید؟

اگر شما هم می خواهید در برج زندگی کنید و یا قصد خرید واحد در برج را دارید باید تفاوت بین طبقات را بدانید تا علت تفاوت قیمتی را متوجه شوید.

کلاهبرداری ها در منطقه 22 تهران

از سری مشکلاتی که در منطقه 22 تهران رخ می دهد کلاهبرداری هایی است که در هنگام پیش خرید افراد با آن مواجه هستند و در اینجا ما هر موضوعی را که باعث کلاهبرداری می شود را برای شما بازگو می کنیم.

امتیاز در تعاونی مسکن چیست؟

آشنایی و شناختی کامل از امتیاز در پیش خرید ملک در منطقه 22 تهران و معرفی امتیاز در تعاونی های مسکن برای سرمایه گذاری

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

بهترین مشاوره خود را تجربه کنید