۳۰تیر۱۴۰۳
75
0
تعاونی مسکن سپاشهر

تعاونی مسکن سپاشهر

تعاونی مسکن سپاشهر

منطقه 22 تهران غربی ترین بخش تهران که در همجواری استان البرز واقع شده است و همیشه توجه بسیاری از سازندگان را به خود جذب کرده است؛ ساخت و ساز های متعددی که در این منطقه انجام می شود به طور عمده به دست تعاونی های منطقه 22 صورت می گیرد که یکی از تعاونی های شناخته شده در این منطقه تعاونی مسکن سپاشهر است که از سری مجموعه های بسیار فعال در حوزه ساخت و ساز در منطقه 22 است. امروز قصد داریم تعاونی توسعه و عمران انصار ساز پایداران ابنیه شهر (معروف به تعاونی مسکن سپاشهر) را به صورت کامل به شما معرفی کنیم.

تاریخچه تعاونی مسکن سپاشهر

شرکت تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر (سپاشهر) فعالیت خود را در سال 1397 آغاز نموده است و تا به امروز هم این فعالیت در حوزه ساخت و ساز پروژه های مسکونی ادامه دارد. تعاونی مسکن سپاشهر توانسته است در زمان اندکی 800 واحد مسکونی در غرب تهران (منطقه22) را در 170 هزار متر مربع بسازد و تحویل متقاضیان بدهد.

تعاونی سپاشهر متعلق به کیست؟

رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر آقای حمید عتباتی میباشد و آدرس دفتر مرکزی این تعاونی در تهران منطقه ۲۲، شهرک گلستان، انتهای بلوار امیر کبیر، بلوار گلها، نبش یاس 3، پلاک ۴۷، طبقه 3 قرار دارد.

آشنایی کامل با تعاونی مسکن سپاشهر واقع در منطقه 22 تهران

پروژه های تعاونی مسکن سپاشهر

تعداد پروژه های در حال ساخت و پروژه های پذیره نویسی که در حال ساخت در دست تعاونی مسکن سپاهشهر است به نسبت بالا بوده و تعاونی سپاهشهر از رزومه به نسبت قوی برخوردار است؛ از جمله پروژه های این مجموعه موارد زیر است:

  • پروژه بانک ملی ایران
  • پروژه کامرانیه
  • پروژه دیپلمات
  • پروژه الهیه فرشته

پروژه بانک ملی ایران

پروژه بانک ملی سپاهشهر از سری پروژه های 3 برجه است که مالکیت 2 برج جنوبی این پروژه برای بانک ملی بوده و برج سوم متعلق به تعاونی سپاهشهر است. وسعت زمین این پروژه در حال ساخت 51000 بوده و تاریخ شروع این پروژه 1398 بوده و از سری پروژه های 22 طبقه در منطقه 22 شناخته می شود. پروژه بانک ملی در کوهک، بلوار علوم و فنون قرار دارد.

پروژه کامرانیه

از سری دیگر پروژه های موفق و در حال ساخت در منطقه 22 پروژه کامرانیه است که از سری پروژه های مروارید شهر بوده و این پروژه از دسترسی بالایی برخوردار است و پروژه کامرانیه از سری پروژه های در حال ساخت است که در سال 1404 تحویل داده می شود.

پروژه الهیه فرشته

پروژه الهیه سپاشهر از پروژه‌های بسیار معروف این تعاونی است که به نام پروژه فرشته هم معروف میباشد و در منطقه ۲۲ ساخته شده است. البته ممکن است این پروژه‌ را به اسم پروژه برج‌های f7 و f8 نیز شنیده باشید. این پروژه که از پروژه‌های مروارید شهر محسوب میشود خوشبختانه مورد استقبال مشتریان قرار گرفت.

پروژه دیپلمات

برج دیپلمات یکی دیگر از پروژه‌های مشهوری است که توسط تعاونی مسکن توسعه و عمران سپاشهر ساخته شده بود. محل قرار گرفتن برج دیپلمات در شمال دریاچه چیتگر میباشد. همچنین پروژه مسکونی ایران و ایران 2 از دیگر پروژه‌های این تعاونی میباشد.

معرفی کامل پروژه های  تعاونی مسکن سپاشهر در منطقه 22 تهران

تعاونی مسکن توسعه و عمران سپاشهر منطقه ۲۲ را برای فعالیت خود انتخاب نموده است که مزیت مهمی برای این شرکت محسوب میشود زیرا که منطقه 22یکی از مناطق در حال پیشرفت پایتخت محسوب می‌شود وبا توجه به وجود اتوبان‌هایی مانند همت-غرب و خرازی- غرب و اتوبان حکیم دسترسی بسیار خوبی به بقیه نقاط تهران دارد. همچنین به علت نزدیک بودن این منطقه به رشته کوه‌های البرز و دور بودن از مرکز شهر تهران دارای آب و هوای بسیار خوبی است.

البته که وجود مراکز تفریحی مثل دریاجه چیتگر، پارک گیاه شناسی و آبشار تهران … و همچنین مراکز تجاری مثل بام‌لند و ایران مال و… در این منطقه باعث شده است که افراد زیادی مایل به سکونت در این منطقه باشند.

اطلاعات کامل  تعاونی مسکن سپاشهر و شماره تماس

تماس با تعاونی

ما در این مطلب کوتاه به معرفی شرکت تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر پرداختیم. شما دوست عزیز میتوانید برای برقراری ارتباط بیشتر با این تعاونی و همچنین کسب اطلاع از پروژه‌های این تعاونی از طریق زیر با این تعاونی ارتباط برقرار نمایید و یا با مشاوران املاک ما که متخصص و مجرب میباشند مشورت نمایید.

  • آدرس سایت شرکت تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر www.sepashahr.com
  • جهت ارتباط از طریق واتس آپ ۰۹۱۲۰۱۶۰۷۲۹ ( روابط عمومی و مدیر سایت )
  • و امور سهام مشتریان : ۰۹۱۲۰۱۶۸۵۷۲ (جهت ارسال فیش واریزی)
  • شماره تماس دفتر مرکزی: ۴۴۹۲۴۸۴۰ – ۴۴۹۲۴۸۴۱
ارسال نظر
دیدگاه شما
ایمیل
نام
مقالات مرتبط

مبایعه نامه چیست؟

یکی از بخش های معامله های ملکی را می توان تنظیم مبایعه نامه در نظر داشت، اما تنظیم مبایعه نامه مهم و کلیدی است و باید در المان های تنظیمی آن دقت کنید.

مرکز خرید طوبی

یکی از نیازمندی هایی که در منطقه 22 تهران مشاهده می شود، مرکز خرید است که تعداد آن به نسبت کم است در میان تمامی مراکز خرید امروز می خواهیم مرکز خرید طوبی را که یکی از مراکز خرید شناخته شده در این منطقه است را به شما معرفی کنیم.

تفاوت طبقه اول و آخر برج را می دانید؟

اگر شما هم می خواهید در برج زندگی کنید و یا قصد خرید واحد در برج را دارید باید تفاوت بین طبقات را بدانید تا علت تفاوت قیمتی را متوجه شوید.

کلاهبرداری ها در منطقه 22 تهران

از سری مشکلاتی که در منطقه 22 تهران رخ می دهد کلاهبرداری هایی است که در هنگام پیش خرید افراد با آن مواجه هستند و در اینجا ما هر موضوعی را که باعث کلاهبرداری می شود را برای شما بازگو می کنیم.

امتیاز در تعاونی مسکن چیست؟

آشنایی و شناختی کامل از امتیاز در پیش خرید ملک در منطقه 22 تهران و معرفی امتیاز در تعاونی های مسکن برای سرمایه گذاری

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

بهترین مشاوره خود را تجربه کنید