دفتر املاک/وبلاگ/شهرک های منطقه 22/شهرک مروارید شهر کجاست؟
۱۰مرداد۱۴۰۳
94
2
شهرک مروارید شهر کجاست؟

شهرک مروارید شهر کجاست؟

اگر تا به حال در زمینه سرمایه گذاری در پروژه های منطقه 22 اقداماتی انجام داده باشید، نام شهرک مروارید شهر به گوش شما خورده است و پیشنهاد سرمایه گذاری در پروژه های مروارید شهر از سمت املاک مروارید شهر دریافت کرده اید. اما آیا شناختی کامل از مروارید شهر دارید؟ این مقاله از دفتر املاک دیدی کلی و جامع به شما نسبت به شهرک مروارید شهر می دهد تا شما بتوانید انتخاب راحتتری را برای سرمایه گذاری تجربه کنید.

شهرک مروارید شهر

مروارید شهر در واقع مرزی است بین استاد تهران و البرز که در ناحیه 3 منطقه 22 تهران واقع شده است، اما علت آیا برای زندگی در منطقه 22 مناسب است؟

از نظر دسترسی شهرک مروارید شهر فاصله ای 5 کیلومتری با ایرانمال و فاصله 7 کیلومتری از دریاچه چیتگر داشته که می تواند این شهرک نوساز را به یکی از گزینه های عالی برای سکونت و حتی سرمایه گذاری در تهران در نظر داشت. نقشه مروارید شهر به صورتی است که این شهرک در غربی ترین نقطه تهران واقع شده است و در کنار دسترسی مناسب به مراکز تجاری و تفریحی شما با زندگی در مروارید شهر می توانید از آب و هوایی دلپذیر و هوای پاکیزه نیز لذت ببرید که در میان دیگر شهرک های منطقه 22 تهران این گزینه خود یک نقطه عطف شناخته می شود.

نقشه مروارید شهر

اگر نگاهی به نقشه هوایی مروارید شهر داشته باشید از دسته محدوده هایی است که در طرح تفصیلی شهرداری قرار داشته و فضای ساخت بسیاری در حال حاضر در مروارید شهر قرار دارد که باعث شده تا تعداد پروژه های ساختمانی مروارید شهر بالا باشد. در کنار این نکات شرایط شهرسازی و برج سازی در مروارید شهر بالا بوده که در کنار مزایای بسیاری که دارد احتمال کلاهبرداری در مروارید شهر را نیز افزایش می دهد.

مروارید شهر شمالی

اگر نقشه هوایی مروارید شهر را مشاهده کرده باشید، متوجه می شوید که این شهرک به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم بندی شده است که ناحیه شمالی مروارید شهر پروژه های ساختمانی متعددی در حال ساخت است و برخی از این پروژه ها نیز تمام و تحویل داده شده. نکته تامل برانگیز درباره مروارید شهر شمالی تغییرات قیمتی ملک است که با کامل شدن پروژه های درحال ساخت، قیمت آپارتمان در مروارید شهر تهران در بخش شمالی افزایش را به خود می بیند.

مروارید شهر جنوبی

پیدایش بخش جنوبی مروارید شهر منوط به سال 1401 است که با باز شدن خروجی اتوبان خرازی، در کنار افزایش 20 درصدی قیمت ملکی در مروارید شهر شمالی پتانسیل های افزایش قیمت برای مروارید شهر جنوبی نیز ایجاد شد. در کنار این موارد ساخت و سازها در مروارید شهر جنوبی افزایش پیدا کرده است که با ایجاد شهرسازی،خطوط مترو و ایجاد ورودی مستقیم از اتوبان باعث افزایش قیمت ها شود.

مترو مروارید شهر

از بخش های ضروری و مورد نیاز در هر شهرک و محله ای در منطقه 22 دسترسی به مترو است، شهرک مروارید شهر به صورت مستقل از ایستگاه مترو برخوردار نبوده که این موضوع یکی از معایب مروارید شهر است و نزدیک ترین ایستگاه مترو به شهرک مروارید شهر ایستگاه مترو وردآورد است که در خط 5 مترو واقع شده است. این ایستگه در 16 اسفند سال 1377 افتتاح شده و تا به امروز در حال خدمات رسانی می باشد.

نحوه دسترسی مروارید شهر به نقاط دیگر

موقعیت جغرافیایی شهرک مروارید شهر باعث شده که از دسترسی‌ خوب و مناسبی به این موارد برخوردار باشد:

  • دسترسی به بزرگراه شهید خرازی
  • دسترسی به آزاد راه تهران و کرج
  • دسترسی مناسب به بلوار اردستانی
  • دسترسی به مترو وردآورد
  • دسترسی به بزرگراه رسالت
  • دسترسی مناسب به بلوار حکیم
  • آشنایی و معرفی کاملی از شهرک مروارید شهر واقع در منطقه 22 تهران به همراه امکانات دسترسی و موقعیت مکانی

بررسی امکانات مروارید شهر

شهرک مروارید شهر دارای امکانات و جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مختلف است که همین امکانات باعث شده است تا متقاضیان فراوانی این شهرک را برای سکونت انتخاب کنند. برخی از امکانات و جاذبه‌های تفریحی مروارید شهر عبارت میباشند از:

مراکز آموزشی

مراکز آموزشی متعدد برای آموزش کودکان و نوجوانان در این شهرک وجود دارد.

هایپرمی

در این شهرک هایپرمی هم احداث شده است. هایپرمی، فروشگاهی چند منظوره است که در آن محصولات متنوع مانند موادغذایی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری و .. به افراد عرضه میشود.

امکانات رفاهی لازم برای سکونت در مروارید شهر تهران را بشناسید.

مراکز خرید

نزدیک بودن این شهرک به ایران مال، رزمال و باملند از مزیت بسیار خوب این شهرک محسوب میشود.

فضاهای سبز

شهرک مروارید شهر دارای فضاهای سبز مثل پارک خانواده میباشد که برای تفریح خانوادگی شرایط خوبی دارد.

باغ پرندگان

نزدیک بودن شهرک به باغ پرندگان هم باعث شده است تا ساکنین به سهولت به این مرکز گردشگری دسترسی داشته باشند.

مراکز خدماتی

خوشبختانه مراکز خدماتی مثل بیمارستان، داروخانه، آتشنشانی و درمانگاه در این شهرک برای خدمات رسانی بیشتر به اهالی وجود دارد.

همسایگان شهرک مروارید شهر

اگر بخواهیم همسایگان شهرک مروارید شهر را خدمتتان معرفی کنیم باید عرض کنیم که در همسایگی آتی شهر و شهرک دانشگاه شریف، شهرک شهید خرازی، الهیه غرب قراردارد.

زندگی در مروارید شهر و امکانات رفاهی و تفریحی واقع در شهرک مروارید شهر

مزایای سکونت در شهرک مرواردید شهر

شهرک مروارید شهر که به مروارید غرب نیز معروف است، از شهرک‌های پر متقاضی تهران است. علت این تقضای بالا را میتوان در این مزایا که در ادامه خدمتتان معرفی میکنیم جستجو نمود. این مزایا عبارتند از:

  • شهرک مروارید شهر دارای موقعیت جغرافیایی از نظر نزدیکی به کرج و تهران و آزاد راه‌های بین شهری است.
  • دسترسی راحت به اماکن رفاهی و تفریحی و گردشگری منطقه 22
  • دسترسی مناسب به مترو
  • نوساز و بروز بودن شهرک مروارید شهر
  • وجود مراکز خرید و مراکز آموزشی و خدماتی در شهرک مروارید شهر
  • ساخت شهرک با مواد اولیه باکیفیت و استفاده از تعاونی های خوش سابقه
  • مروارید شهر از شهرک های رو به رشد در منطقه 22 است
  • وجود قیمت های مناسب و متنوع برای سرمایه گذاری، خرید، رهن واجاره ملک در شهرک
  • ایجاد زیر ساخت های مناسب در شهرک مروارید شهر
  • مزیت دارا بودن آب و هوای مطبوع و دلپذیر

زندگی در مروارید شهر

اکثر برج‌ها و پروژه‌های مروارید شهر 21 تا 30 طبقه میباشند و در هر طبقه 8 تا 12 واحد مسکونی در متراژهای 110 تا 170 متر مربع میباشد. البته تعداد زیادی برج هم در حال ساخت و تکمیل شدن است. اگر قصد سرمایه گذاری در شهرک را دارید میتوانید با مشاوران املاک منطقه 22 مشورت کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید تا بتوانید سود خوبی را از سرمایه گذاری کسب نمایید.

نظرات
۱۵ مهر ۱۴۰۳

من به عنوان کسی که تو مروارید شهر زندگی می کنه می گم که این شهرک به نسبت امکانات خیلی کمی داره و اگر ماشین شخصی نداشته باشید زندگی در این شهرک برای شما سخته

۱۵ مهر ۱۴۰۳

به نظرم میزان کلاهبرداری در پروژه های مروارید شهر خیلی زیاده

ارسال نظر
دیدگاه شما
ایمیل
نام
مقالات مرتبط

شهرک گلستان

شهرک گلستان از سری شهرک های شناخته شده و معروفی است که در منطقه 22 تهران واقع شده است و برج های سربه فلک کشیده مدرنش شناخته می شود.

پهنه C چیتگر

پهنه C چیتگر از سری محله هایی است که از نظر امکانات و دسترسی در شرایط مناسبی واقع شده و یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و سرمایه گذاری می باشد.

شهرک مروارید شهر کجاست؟

از سری شهرک های ساخته شده در منطقه 22 تهران شهرک مروارید شهر است که از شهرک های تازه ساخته شده در این منطقه به شمار می رود و در حال توسعه است.

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

بهترین مشاوره خود را تجربه کنید