دفتر املاک/وبلاگ/مجله دفتر املاک/در پیش خرید ملک باید چه نکاتی رعایت شود ؟
۳تیر۱۴۰۳
74
0
در پیش خرید ملک باید چه نکاتی رعایت شود ؟

در پیش خرید ملک باید چه نکاتی رعایت شود ؟

در پیش خرید ملک باید چه نکاتی رعایت شود ؟

در این مطلب قصد داریم درباره نکات مهم در پیش خرید ملک با شما مخاطب عزیزمان صحبت کنیم. از اینکه تا پایان با ما همراه هستید، بسیار خرسندیم.

خرید ملک پیش فروش به یک گزینه محبوب در بازار املاک تبدیل شده است. در این فرآیند، خریداران خانه‌هایی را خریداری می کنند که هنوز ساخته نشده‌اند یا در مراحل اولیه ساخت هستند. این روش خرید، اگرچه جذاب است، اما یک سری ملاحظات اساسی را مطرح می کند که مشتریان باید به دقت آنها را بررسی کنند. در فرآیندی که برنامه‌ریزی استراتژیک و تصمیم‌گیری آگاهانه بسیار مهم است، درک نکات ضروری برای خرید پیش‌فروش یک گام اساسی برای کسانی است که به دنبال یک خانه دلخواه یا سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند.

در پیش خرید ملک باید چه نکاتی رعایت شود ؟

نکات مهم در پیش خرید ملک

در ادامه با برخی نکات مهم در پیش خرید ملک آشنا خواهیم شد:

برای بررسی پروژه ها وقت بگذارید:

سعی کنید چندین مورد پیش خرید را بررسی نمایید و سپس برای یکی از آنها اقدام نمایید. شما میتوانید با مقایسه شرایط مختلفی که برای چند خانه وجود دارد تصمیم گیری بهتری داشته باشید تا اینکه بخواهید فقط یک مورد را بررسی کنید.

از خانه جدید خود لذت ببرید یا آن را به عنوان سرمایه گذاری داشته باشید:

تجزیه و تحلیل اینکه آیا قصد خرید برای زندگی در آنجا را دارید یا قصد دارید آن را اجاره بدهید بسیار مهم است. بنابراین اگر قصد خرید آن را دارید چون به صرفه تر از ملک تکمیل شده است ، ممکن است گزینه مناسبی برای اجاره باشد. شما باید میزان اجاره‌ای که دریافت میکنید را با مبلغی که برای خرید خانه پرداخت کرده‌اید، باهم بسنجید تا ببینید خرید خانه و سپس اجاره دادن آن به صرفه هست یا خیر.

هنگام پیش خرید ملک این سوالات را از خود بپرسید:

قبل از هر چیز، تجزیه و تحلیل محله‌ای که خانه در آن قرار دارد مهم است: اگر سر و صدایی از ساخت و ساز یا ترافیک وجود دارد آیا این خانه همه چیزهایی که من نیاز دارم را دارد؟ آیا متراژ آن برای من مناسب است؟ راه های دسترسی چگونه است؟ چند سوپرمارکت در اطراف وجود دارد؟ آیا به محل کارتhن نزدیک است؟ یک اشتباه رایج خرید خانه بر اساس نیازهایی است که در حال حاضر دارید، اما این تصمیمی است که باید با نگاهی به آینده یا بلندمدت گرفته شود. توصیه می‌شود که یک پیاده‌روی انجام دهید تا از نزدیک با آن منطقه آشنا شوید.

سابقه فروشنده را حتما بررسی نمایید:

قبل از عقد قرارداد پیش فروش، حتما درباره فروشنده اطلاعات لازم را کسب کنید. آیا او فردی متعهد و خوش قول است؟ آیا قیمتی که برای ملک گذاشته است منصفانه است؟ تا کنون چند ساختمان را تکمیل نموده و تحویل داده است؟ بعد از اینکه جواب این قبیل پرسش ها را یافتید برای تنظیم قرارداد اقدام نمایید.

محاسبه بودجه:

با حل نکات قبلی، باید دست به کار شوید، از یک مداد و کاغذ یا شاید یک اپلیکیشن استفاده کنید تا دقیقا بدانید چقدر پول نیاز دارید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که به عنوان مثال برای پرداخت هزینه اولیه، هزینه‌های دفترخانه و سایر هزینه‌های اداری، چه مقدار پول باید پس انداز کنید.

کلام آخر درباره نکات مهم برای پیش خرید ملک

مزایای خرید ملک در پیش فروش متنوع و اغلب قانع کننده است. برای نمونه یکی از مزیت‌های اصلی ،قیمت‌های اولیه پایین‌تر در مقایسه با املاک ساخته شده در همان منطقه است. این امر می تواند اموال پیش فروش را برای طیف وسیع تری از خریداران قابل دسترسی تر کند. علاوه بر این، خریداران اغلب این فرصت را دارند که جنبه‌های طراحی داخلی، مانند انتخاب رنگ‌ها و مواد را خودشان انتخاب کنند تا فضایی متناسب با سلیقه و نیاز خود ایجاد کنند.

با این حال، پیش خرید کردن بدون چالش نیست. برنامه ریزی و تحقیقات گسترده ای مورد نیاز است، از جمله انتخاب یک فروشنده قابل اعتماد با سابقه کاری خوب، درک شرایط قرارداد پیش فروش، و انجام بازرسی های دقیق قبل از تحویل. پس از انتخاب ملک، و قبل از بستن قرارداد، بررسی همه عواملی که در درازمدت بر ملک تأثیر می‌گذارند، با کمک یک متخصص بسیار مهم است. در این مطلب ما تلاش نمودیم تا مهم ترین نکاتی که باید قبل از پیش خرید کردن ملک آنها را در نظر بگیرید خدمتتان عرض نماییم. امیدواریم توانسته باشیم در تصمیم گیری به شما دوست گرامی کمک کرده باشیم.

ارسال نظر
دیدگاه شما
ایمیل
نام
مقالات مرتبط

مبایعه نامه چیست؟

یکی از بخش های معامله های ملکی را می توان تنظیم مبایعه نامه در نظر داشت، اما تنظیم مبایعه نامه مهم و کلیدی است و باید در المان های تنظیمی آن دقت کنید.

مرکز خرید طوبی

یکی از نیازمندی هایی که در منطقه 22 تهران مشاهده می شود، مرکز خرید است که تعداد آن به نسبت کم است در میان تمامی مراکز خرید امروز می خواهیم مرکز خرید طوبی را که یکی از مراکز خرید شناخته شده در این منطقه است را به شما معرفی کنیم.

تفاوت طبقه اول و آخر برج را می دانید؟

اگر شما هم می خواهید در برج زندگی کنید و یا قصد خرید واحد در برج را دارید باید تفاوت بین طبقات را بدانید تا علت تفاوت قیمتی را متوجه شوید.

کلاهبرداری ها در منطقه 22 تهران

از سری مشکلاتی که در منطقه 22 تهران رخ می دهد کلاهبرداری هایی است که در هنگام پیش خرید افراد با آن مواجه هستند و در اینجا ما هر موضوعی را که باعث کلاهبرداری می شود را برای شما بازگو می کنیم.

امتیاز در تعاونی مسکن چیست؟

آشنایی و شناختی کامل از امتیاز در پیش خرید ملک در منطقه 22 تهران و معرفی امتیاز در تعاونی های مسکن برای سرمایه گذاری

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

بهترین مشاوره خود را تجربه کنید